2010. február 14., vasárnap

A mi drága Valentin-napunk... :D

Nos.. ez a rövidnek nem éppen mondható kis "szösszenet" meríti ki a Valentin-nap fogalmát Timcs-samánál és Blacky-channél. xD
Az egész akkor kezdődött, amikor anyuci kicsinye hiperaktívan véleményt kezdett fűzni az ajándék képekhez...
(Türkiz= timcs,
Szürke=Zero
Rózsaszín= blacky
Piros= Sasori
Zöld= Genma
Kék/sárga= Hitachiin ikrek )

olyan jók a képek... *-*
ugye? :D Saso a legdögösebb :D
Zero csak erotikus xD
eh... *hátrapillant ezüst bishijére* hallod, kicsim? le lettél szólva xD
mert rossz az értékrendje.
hogy mi? *összevonja szemöldökét*
csak ne szóld le az ízlésem, Zero-kun.. :P nem akarod, hogy én fárasszalak ki kicsim helyett :P másrészt te sem akarsz hamar visszakerülni abba a szekrénybe, ugye? xD
*megmerevedik* öö.. nem... *odalép Blackyhez, és a füléhez hajol* ez tényleg egy zsarnok..
legyek én is ilyen? :D
neee.. jobban szeretlek így.


most már én is hadd beszéljek a gyerekkel... ki az a töketlen ott melletted? *néz a szürke egérre*
apuciiiiii!! *ráreppen*
töketlen?! szürke egér?!
khm.. ne figyelj most ide édes... kicsit zabos az ÖREG xD
*tartja kicsinyét* igen, bajod van vele?
Ö-R-E-G? ><
add vissza őt, te vén vörös >< nem >< de apuuu... még nem fejeztük be a szadomazot >__< *
köpenye alá rejti* most én foglalkozom vele, lekophatsz.
még mit nem! add vissza, vagy... *felvillannak a szemei*
itt bent sötét van o.o""
Zero-kun, most hűtsd le magad ˇˇ
de elvette a csajom!!
nyugi... ő az apja és nem látta már vagy 5 napja te meg 3 napja foglalkozol vele :D
...
mikor kapom vissza?
majd mindjárt
nyughass
hé, nem vagyok rongybaba ><>< *kiveszi és leülteti az ölébe az ágyon* tessék, csak ezt akartam odaadni - . - ' *nyújt egy doboz pralinét*
*megkapaszkodik lábaival az apu derekán, és csillogó szemekkel veszi át a csokit* nyúúúú.... arigatouuu!!!! *megölelgeti és agyonpuszilja az öreg sármos apuciját* :D
na azért ˇˇ *állja a Puszikat*
de én.. nem készültsem semmivel.. T-T
mit kérsz cserébe?
ó... csak azt, hogy légy "jó kislány"... és ne aggódj ha nem lesz meg hamar a szekrénykódod... csak egy kis idő kell és kihúzom anyuból *perverz vigyor*

ohh...
én...
úgy...
SZERETLEK!!!
*leborítja szegényt az ágyon* xD
*hé hé.. nyugi *ölelgeti* a végén a szürke töketlen egér félreérti
nem baj.. nem kenyerünk a vérfertőzés xD
*átles a válla felett* ügyes kislány... szép csomók :P
*csak nem tanultál anyutól?
csomó? *nagy chibiszemekkel pislog*
Hehe.. ebben egyetértek a vörössel
szép kis béklyók vannak Zero pajtin

áááh :3
értem :Ö
igen, anyuci tanította :D
pechemre...
ja egyébként.. *lereppen apuciról*
No. 2 apucííííí!!!!! *leteperi Genmát* xD


múltkor még engem szerettél jobban :P
én nem osztom meg a szeretetem... *fűtty*
de az anyu is így nevezett téged a blogban :D
áhá *sunyin néz*
*nyel egyet* lehet kevesebbet kéne beszélnem... ^^"
Mi van itt? azt én is szeretném tudni...
kik ezek? O_o
*visszajön a hóról, hiszen leendő anyósa kivágta a nyers felszólalásaiért* Blacky... van egy rossz hírem: nem veszlek el.
jobban is teszed haver... egy csaj aki
nem ismeri fel a Hitachiin fivéreket, nem lehet jó feleség**** elvonulnak****
ááááh! Hikaru Kaoru *-*
ejnye kicsinyem... ők az egyetlen drágáim kik párban járnak :P *megragadja a fiúkat* na gyertek csak drágáim, a bosszú édes lesz
bosszú O_o"
lehet nem akarom tudni xD

hé és velünk mi lesz? -.- jah...
tiii... kijöttök velem hógolyózni *-*
á-á... a szerencsétlen apucik visszavonulnak a szekrénybe ˇˇ *begyömöszöli őket*
oh.. bye-bye my fathers xD
(asszem így kell írni xd)

Nos... Hika-chan... Kao-chan.... tessék, éljétek ki magatokat, rég nem játszottatok ugye?
köszönjük Úrnőnk
*visszaslattyog Zerohoz* édes.. tiszta a terep... *elrángatja* gyere, megfürdetlek a hóban, utána pedig lecincálom a vizes gönceid és....
á-á
mi az, hogy á-á?!
*lefogja Zero-kunt* nem nem.. kicsinyem... a bosszú az rajtad lesz leverve.... amiért nem ismerted fel az ikreket ugye fiúk? *hátra fordul* úgy bizony Úrnőnk!
hogy.. miiiii? O___O"
miért? Ő még meg is tud minket különböztetni, nem hogy felismerni :D

de.. de.. *műkönnyek* gommene....
*közelítenek az áldozat felé *
*kifut az udvarra* lassúak!!! xD
előlünk nem menekülsz *elé ugranak és kezét-lábát fogva felemelik*
*kapálódzni kezd* elééég ><>< *kiviszik a hóra*
*ugye.. nem akartok.. megfürdetni? *pánik* O_o
* Köré építenek egy hóembert majd leporolják kezüket* azt hiszem ez jó lesz ugye Kaoru? *átkarolja vállát* szerintem is *visszakarol majd bemennek a házba*
*gonoszak!!!!!! >____< *eldől*
Nos igen.... xD Amúgy normálisak vagyunk :D
Vagy nem?

1 megjegyzés: