2010. február 14., vasárnap

Darky szekrénye ~ első felvonás ~

Haliii! *meglóbál egy kulcscsomót a kezében*

Üdvözlök mindenkit, aki elég bátor hogy belessen az én bishiszekrényembe is. :D

Bár ez inkább bishigardrób, nagy-nagy lakattal rajta. :D

Több ajtaja van, most, első körben lássuk az elsőt, az első három lakóval. :D

És akkor most közelebb settenkedem, és kieresztem az egyik fakkból a szépen megrendszabályozott „naaaagyon rossz fiúúúkat”.


Szóval akkor.. vigyááázat! xD


************************************************************


Hát akkor itt van, az első, a No1. Orochimaru (Anime: Naruto), aki gonosz és őrült, szadista.. tehát nekem naná hogy be kellett őt fogni, saját bejáratú bishinek. Erős, halálos, kíméletlen.. szarkasztikus és előszeretettel műveli a gyilok nevezetű mesterséget.. meg még..egy csomó minden mást, amit viszont nem leszek olyan jókislány elmondani. :D

Csípem a humorát a bácsinak, aki ismeri az tudja miért. xD Sexy őrült, hatalommániás, mindent akar, mindenestül és azonnal. És általában meg is kapja. :D Kiérdemelte a No1. bishi címet.



**********************************************


És akkor a második Cain (Anime: Trinity Blood) aki egy nem mindennapi vámpír. :D És gonosz, és őrült.. és istentelenül gonoszan tud vigyorogni amitől nekem is mindig vigyorognom kell. :D Igeen vele vigyorogni.. és egy szál szőr se áll a hátamon tőle. :D

És igen.. jelentem.. hosszúhaj fétisem van. xD És neki van ám haja. :D Meg jeges kék szemei, amitől minden ember fejvesztve rohanna el. Éééén nem. =)

Aki esetleg nem értené még mindig mit keres egy ilyen pasi a szekrényem mélyén.. az nézze meg EZT!


*****************************************************


És a harmadik bishi, pasi, kan xD azaz Kuran Rido (Anime: Vampire Knight).

Na ő még egy veszélyes lakója a gardróbomnak. :D Hogy is tudok ennyi veszélyes pasit összezárni.. hááát a megfelelő khm. eszközökkel. xD

Rido egyszerűen.. *nemistudja mit mondjon rá*..

Rido: - Hát hogy imádsz.

Darky: - Ne bízd el magad! :D És vegyél már fel valamit az isten szerelmére! A fangörlök orrvérzést kapnak tőled. xD



*visszatuszkolja a szekrénybe, és rájukzárja az ajtót*


Aztán nem huncutkodni odabeeeenn!!!


Nah szóval, gyors ismertetésben, ők voltak az egyes számú ajtó lakói. :D A következő alkalommal újabb ajtót nyitok majd ki, és az ottani bishik is megmutatják nektek hogy miért is fogtam be őket a bishilasszómmal. :D


Pápá *integet* *és bevonul a bishiháremébe*. :)



2 megjegyzés:

  1. Áh, már nagyon kíváncsi voltam rád. Ha már trinity blood-os seky suna, akkor megmutizok egy videót amibe csak hosszúhajú szőke férfiak vannak. ^^

    http://www.youtube.com/watch?v=X8MvBrfb8JY

    És lön világosság. Illetve szőkeség. ^)

    VálaszTörlés
  2. Köszi. :) Jó vidi. :)

    Nem favorizálom a szőke hajat a többivel szemben.. én csak.. hajfétises vagyok. xD Nekem minden haj tetszik ami szép hosszú. xD
    Ezt majd úgyis ki lehet szúrni a többi bishimen is sztem. xD

    VálaszTörlés