2010. február 13., szombat

Újabb zsákmány XD

Nos…
Amíg várjuk, hogy Hiya és Darky is összeállítsák nem mindennapi bishi repertoárjukat (akiket én már tudom, hogy kik lesznek) addig is bemutatnám az újabb vadászatom eredményét xD

A történet ott kezdődik, hogy eltelt a mai napom egy lázadással, előtörtek a bishijeim a szekrényből, engem letámadva xD mit tehetnék? közeledik a Valentin nap és teljesen megrészegülnek xD
nem tudom megmagyarázni, de lehet ez náluk olyan mint vérfarkasoknak a Holdtölte xD

Épp Hiya nekem leadott listáját pötyörésztem magamnak, egy újabb „király rúd” ropit majszolva, amikor is eszembe ötlött, hogy egy igazán dögösen dög bishi szintén kimaradt a készletből, és ezt a hiányt azonnal pótolnom kell :D
Így Timcs-sama felkapta szokásos vadászó fekete bőrruciját, majd kicsinyét a késői órára való tekintettel elküldte aludni, természetesen nem egyedül, hanem Zero-kun társaságában.
Azért csak ne legyen már egyedül anyu egyetlen kicsinye :P

Régebben szemezgettem már ezzel az álombishivel, - később ki is fejtem jobban xD – de most úgy döntöttem becserkészem magamnak :D Nehéz eset ezért most kétszer annyi bishintérre volt szükségem mint általában, plusz nekem is teljesen erőbefektetéssel avagy teljes mellbedobással kellett dolgoznom azon, hogy megszerezzem (az utóbbi nem volt nehéz XD)

Lám itt az újabb hímem xD

Gaara – Anime: Naruto

*Mély sóhaj* Csendes, s ha nagyon komor, is félénkség lapul mögötte *.* Gonosz is tud ő ám lenni, főleg ha az idegeit húzzák, így nem ajánlom senkinek :D Igazán erős és makacs *-* ezért is volt nehéz beszereznem, de nekem sikerült xD mint mindig xD Annyra tetszik nekem mikor mosolyog, kár hogy ritkán teszi meg *-* Ésésésés.... azok a kék szemek... hahh.... *elolvad* Mindig is oda voltam a kék szemekért *még jobban olvad*
Szeretem néha megsimítani a kis „tetkót” a homlokán *-* és ha ő annyira nem is szereti, – mindig – elnézi nekem xD
A Narutoban az után szerettem meg nagyon, hogy a szőke hiperakítv főhős helyre tette *-*
Láwoljuk együtt Gaara-Kazekage-samat x3 <3
(És igen itt is meglátszik a vörös-haj-komplexusom XD )

Oyasumi mindenkinek :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése