2010. február 10., szerda

Üdv itt nálunk xD

Sziasztok őrült bishi imádók népe xD Ez itt a Bishi imádók blogja xD várhattok sok sok ökörködést, szappanoperát keresztezzük a vígjátékkal, s mindezt megfűszerezzük a szexi bishikkel és kész is a csodás őrültek háza xD
A történetnem más, mint egy egyszerű ház, ami a képzeletetekben él, bármit elképzelhettek, ami csak szép és jó, vagy csak egyszerű xD
A ház főmumusa vagyok én, a csodálatos Timcs-sama, a domina akitől minden bishi retteg, s óhajait lesi így vagy úgy, de mindenképp, s hű kicsinye, a minitimcsi díjas Blacky, kinek két "apja" van, akik nem más mint Sasori és Genma xD
Ja igen... mint látható, korhatáros az oldal, a neve is árulkodik, készüljetek fel a kéjencség felsőfokára!

Csodás találmány a bishi-szekrény :D
Ha csak szórakozni vágyunk kikapjuk kedvenc karakterünket és elszórakoztatjuk magunkat így vagy úgy :D Ezt alkalmazzuk mi is, azaz én xD (Timcs)
A következő bejegyzésben megkapjátok majd az ízelítőt, az én csodálatos Bishiszekrényem tartalmáról, s az ezt követő bejegyzés pedig Blacky kicsim szekrényének tartalma lesz majd megtekinthető, amit természetesen anyuci elzárva tart majd addig, míg a kicsinye meg nem érdemli őket xD Addig csak hébe-hóba adok neki néha játszótársat, főként ha én épp elfoglalom magam xD

Legyetek üdvözölve az Őrült Bishik Kéjházában, ahol bármi megtörténhet! XD

Timcs-sama

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése