2010. február 11., csütörtök

Blacky-chan bemutatkozik :D

Nos, ha már a drága édesanyám ilyen szépen bemutatta az oldalt, és magát, akkor ne legyek már olyan tuskó, hogy nem mutatkozom be, igaz? ^^ Engem ő nem így nevelt. xD Bár, ha jobban belegondolok...

De a lényeg mégis csak az, hogy én vagyok eme csodálatos kéjház csodálatos háziasszonyának a kicsinye, avagy a ház második úrnője, a széldékes leányzó, aki szintén rettegésben tartja a bishiket, Blacky :D
És hogy erre a szekrény elzárósdira visszatérjünk... *durcásan, karba tett kezekkel ül* Hülye kiskorúság... >.<
De sebaj... megszerzem én azt a pótkulcsot, és akkor szaladjatok szépfiúk, amerre láttok xD Az ágyamat javaslom. xD
Előfordulhat, hogy "néha" (értsd: gyakran), hazaállítok ismeretlen, de gyönyörű bishikkel, amiket hőn szeretett apáim általában el is koboznak (vagy kidobálják őket az ablakon -.-)... Feh... *felháborodott*
Jaj, jó hogy említem őket... tudomásom szerint még Light is az apám... de mivel még maga a szülőanyám, Timcs-sama sincs ezzel tisztában, nem is nagyon bolygatom a múltat. :D

Nos, azt hiszem eleget dumáltam, most pedig jöjjenek a saját különbejáratú bishiszekrényemben rejtőző gyönyörű hímegyedek! *_*

Blacky-chan

2 megjegyzés:

  1. Yaay xD végre megjelent kicsinyem is xD csodás vagy büszke vagyok rád xD és igen.. NEM ÚGY NEVELTELEK XD
    Muhaha xD
    Light? O_o kiment a fejemből kincsem de ezentúl őt is fogom ezzel szekálni XD

    VálaszTörlés
  2. Jaj istenem, még egy fontoskodó apa! *kétségbeesetten rohangál fel-alá a házban* XD

    VálaszTörlés