2010. február 17., szerda

Apuékkal vadászaton avagy új áldozat

Jónapot kéjvánok :D

A tegnapi napon –vagy előtte talánXD – értesültem róla, hogy egyik kifelejtett, azonban kötelező darab vámpírom még is csak az enyém lehet, és én ebben a hévben rögtön magamévá is tettemXD


Ahogy a jó kis kacsa az anyukájától úgy a mutertől én is megtanultam, hogy kell hatékonyan bishit fogni, főleg egy olyat ami előszeretettel változtatja az állagát... de mivel okos és ügyes gyerek vagyok és van két kedves apucim ˆ3* így nem volt nehéz dolgom... legalábbis reménykedtem, hogy a homok közül azért nem tud kifolyni...XD


Azért érdekes dolog apával bishit fogni, szóval egy kis ízelítőXD


(kék- Hiya-chan, Zöld- Genma, türkiz- Gaara, vörös – new bishi)


*helyezkedik* ott van...


MI? Te azt a vörös cafat tömeget akarod a szekrényedbe? * genmás fintor* azt hittem több jóízlést örököltél...


Ne szólj be, fater >.<


Úgy van. Hadd a gyereknek, hogy kibontakozzon. *helyesel*


Hahh...


Végre valaki aki egyetért...*vérszemet kap* emberi formát öltött!


Máris más...


Hahh.... szexi*.* de hogy kapom el? *elgondolkozik* ÚRISTEN! Ő AZ ENYÉM! EL KELL FOGNOM!


*kétségbeesik* Ha nem molesztálhatom meg de azonnal, lelki beteg leszek... és szeret hiányos...


Ne aggódj, kincsem. *elővarázsolja a dísztököt a zsebéből* apu, megoldja.


Melyik apa is? * gyanakszik*


A gyerekmegosztás joga szerint mindketten. Te fogod az egyik végét én a másikat. Egyre.*visszámol*


Van ilyen szabály? -.-” ha erről tudok kicsalok belőletek minden garast...


Hagyd apuékat dolgozni!* genmás vigyor* Csapjunk a lecsóba!


Csak lassan... még csak 2, 54-nél tartok...


Minek neked innentől visszaszámolni? *szemforgatás* értem már miért vagyok nő kedvenc...


Csak óvatos vagyok.


ÚRISTEN! ELPÁROLOG! O_O *kétségbeesik*


Támadás! Most!*harci kiáltás*


Induljunk... *pózba áll*


HAJRÁÁÁ FATEROK!!!!!*sikít*


*mindketten kiugranak a bokorból és rávetik magukat a képlékeny szemekből és szájakból álló alakra*


LUCIFERRE!? *meghökken* Már megint melyik náci próbálkozik? *meglepődik* SZENT VÉRSZOPÓ! MI A ROSEBB EZ ITT A KEZEMEN?



A további történések már nem a publikum elé valóak mert többnyire vagy túl sok a vér vagy a nyál ingerlő képkockaXD Ezeket pedig csak magamnak tartogatom...hehe...

Azt hiszem kitalálhattátok, hogy ki a nyúúúú bishim, de azért elárulomXD



Alucard – Hellsing


Ohh...*3* Ő az a brutális, vérmániás, humoros még is szadista és pszichopata benyomású vámpír fajzadék, akire már régóta vágyom*3* *olvad*Azok a pózok és beállások, amiket levág, és ahogy bánik a fegyvereivel...wwooaahh...*nyáladzik*

A Hellsing szervezet verőembere már csak azért is kellett, mert mindenhova kell egy őrült vérszívó, akit képtelenség elpusztítani, mert előbb szakad hét darabra és rakja össze magátXD Nos ő ilyen, de szeressük érte... főleg mikor kiengedi a haját*.* Oh My God...

Alucard a létező legerősebb vámpírt, a nevét visszafelé olvasva csak egy kicsit erős a spoiler veszély és a sejtetés, hogy miféle-fajta szerzet ő, ám mikor harcos és brutalitásra kerül a sor,akkor mutatja ki igazán csak a szemfoga fehérjét*.* Nyáhh...Apuciknak külön hála, amiért segítettek elkapnom őt... *elégedett sóhaj*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése